Płatność za rezerwację musi zostać uregulowana online podczas procesu rezerwacji. Po dokonaniu rezerwacji następuje przekierowanie do systemu bezpiecznych płatności online w celu uiszczenia opłaty za apartament.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Wyjątkiem są sytuacje, w których zostaną złamane postanowienia Regulaminu, które goście akceptują podczas dokonywania rezerwacji.
Cena na stronie internetowej dotyczy całego apartamentu. Jest ona zależna od ilości osób, które będą w nim przebywać.
Nie ma takiej potrzeby. Zameldowanie w apartamencie jest samodzielne, a komunikacja w procesie rezerwacyjnym odbywa się drogą mailową oraz telefoniczną.
Obiekt nie pobiera kaucji. Gość, uiszczając wpłatę za wynajem apartamentu, akceptuje Regulamin i zobowiązuje się do poniesienia odpowiedzialności za szkody, jeśli takowe wystąpią.
Kaucja nie jest pobierana. Za zgubienie klucza obowiązuje opłata 200 zł.
Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.misja-apartmenty.pl. Należy wybrać apartament, datę przyjazdu, liczbę osób, a następnie nacisnąć „sprawdź dostępność”. Jeśli apartament jest w tym terminie dostępny, system umożliwia rezerwację.
Bezpłatne anulowanie rezerwacji jest możliwe do 2 tygodni przed przyjazdem gościa. Poniżej tego okresu koszt odwołania wynosi 50% wartości rezerwacji. Jeśli rezerwacja zostanie odwołana w dniu przyjazdu lub gość nie pojawi się w apartamencie, obiekt obciąży go opłatą za pierwszą dobę. Całkowita zmiana terminu rezerwacji po upływie okresu bezpłatnej anulacji wiąże się z opłatą obowiązującą podczas anulacji pobytu. Przy skróceniu pobytu obowiązują opłaty jak w momencie anulacji. Wydłużenie pobytu jest możliwe po wcześniejszej konsultacji z naszym zespołem i zależy od dostępności. Obiekt uwzględnia przeniesienie rezerwacji na inną osobę bezpłatnie, natomiast zwiększenie liczby osób za dopłatą obowiązującą przy dokonywaniu rezerwacji. Nie ma możliwości redukcji liczby osób po opłaceniu rezerwacji.
Tak, po dokonaniu rezerwacji na podany adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie. Szczegóły dotyczące zameldowania zostaną wysłane również za pośrednictwem wiadomości e-mail do godz. 12:00 w dniu przyjazdu.
Bezpłatne anulowanie rezerwacji jest możliwe do 2 tygodni przed przyjazdem gościa, poniżej 2 tygodni koszt odwołania wynosi 50% wartości rezerwacji. Gdy rezerwacja zostanie odwołana w dniu przyjazdu lub gość nie pojawi się w apartamencie, obiekt obciąży go opłatą za pierwszą dobę.
Zameldowanie jest możliwe od godziny 14:00 w dzień przyjazdu. Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00.
Zameldowanie w naszych apartamentach jest samodzielne. Najpóźniej do godz. 12:00 w dniu przyjazdu przesyłamy na adres e-mail podany przy rezerwacji szczegółowe informacje dotyczące zameldowania.
W takim przypadku zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem, aby ustalić dostępność apartamentu. Nie zawsze będzie to możliwe, ale warto zgłosić taką potrzebę odpowiednio wcześnie.
I w tym przypadku zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem w celu ustalenia dostępności apartamentu. Jednak trzeba mieć na uwadze to, że opóźnienie godziny wymeldowania nie zawsze będzie możliwe.
Tak, możemy dostawić łóżeczko dziecięce oraz pościel. Prosimy poinformować nasz zespół o takiej potrzebie w momencie rezerwacji.
Kuchnie w naszych apartamentach są w pełni wyposażone i dostosowana do różnych potrzeb gotujących. Do użytku gości oddajemy nowoczesny piekarnik, indukcyjną płytę grzewczą, zmywarkę, zabudowaną lodówkę oraz różnego rodzaju akcesoria: garnki, patelnie, sztućce, komplet naczyń, szklanek, kubków i kieliszków, a także podstawowe przyprawy.
Na parterze budynku znajduje się sklep sieci Żabka.
Na ulicy Urbanowskiej, 4 minuty od apartamentu, znajduje się poznańska piekarnia i cukiernia – Zagrodnicza.
3 minuty spacerem w głąb ulicy Sokoła znajduje się market Biedronka, a na ulicy Piątkowskiej w odległości 7 minut spacerem wzdłuż ulicy Maczka położony jest market Lidl.
Tuż obok budynku znaleźć można również lokalny „zieleniak” ze świeżym pieczywem oraz codziennymi dostawami warzyw i owoców, często z ekologicznych upraw.
Apartamenty usytuowane są w popularnej dzielnicy Sołacz, bogatej w ciekawe lokale gastronomiczne.
Polecamy lokale Petit Paris Sołacz, Francuski Łącznik, restauracja Milano oraz Meridian’s. Restauracje te znajdują się w otoczeniu pięknego Parku Sołackiego, od 5 do 12 minut spacerkiem. Na ulicy Szydłowskiej znajduje się Lawendowy Bar, w którym można znaleźć domowe obiady oraz polskie specjały (6 minut pieszo).
Na kawę i ciastko polecamy Zoffee, Petit Paris Sołacz oraz Francuski Łącznik.
Na parterze budynku znajduje się sklep sieci Żabka oraz Inna Piekarnia. Tuż obok mieści się piekarnia Liczbańscy z najlepszymi rogalami świętomarcińskimi w mieście (i bodaj na świecie:). W odległości ok. 500 metrów znajdują się dwa sklepy sieci Biedronka, nieco dalej jest również market Aldi.
Ulica Mostowa znajduje się w rejonie Starego Miasta, stąd w zasięgu spaceru odwiedzić można dziesiątki wartych uwagi lokali. Zachęcamy do rozmowy z naszym zespołem – na pewno znajdzie miejsce adekwatne do potrzeb i oczekiwań.
W apartamentach dostępny jest darmowy bezprzewodowy internet. Nazwa sieci oraz hasło do niej znajdują się we wskazówkach umieszczonych w apartamencie.
Zmotoryzowani goście mogą zaparkować na płatnym strzeżonym parkingu znajdującym się tuż obok apartamentu, na ul. Sokoła 5A (cena za dobę postoju samochodu osobowego to 30zł) lub na miejskim stanowisku parkingowym przy którejś z okolicznych ulic (niestety dostępności miejsca nie da się zagwarantować).
Oferujemy możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w strzeżonej hali garażowej znajdującej się pod budynkiem w cenie 50 zł za dobę – o dostępność miejsc prosimy pytać nasz zespół.
W otoczeniu budynku znajdują liczne parkingi miejskie w strefie zamieszkania – nie ma jednak gwarancji ich dostępności oraz parking podziemny przy ul. Za Bramką (ok. 250m od apartamentów).
Pobyt zwierząt domowych w apartamentach jest dozwolony tylko po uprzednim otrzymaniu indywidualnego zezwolenia od właściciela apartamentu. Obsługa apartamentu ma prawo odmówić udostępnienia miejsca noclegowego gościom, którzy przyjechali ze zwierzęciem bez uprzedniej konsultacji z obiektem.
Zapewniliśmy precyzyjne szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i przestrzeni wspólnej, a apartamenty wyposażyliśmy w dozowniki ze środkami dezynfekującymi. Udostępniana pościel oraz ręczniki podlegają procesowi prania w wysokiej temperaturze, a następnie maglowania w temperaturze powyżej 160 stopni.
Usługa sprzątania apartamentu może być wykonana jedynie za dodatkową opłatą na specjalne życzenie Gościa podczas jego nieobecności. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w apartamencie osób niezameldowanych.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.