W celu zapewnienia naszym Gościom udanego pobytu oraz uniknięcia nieporozumień prosimy o
zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem Regulaminu.
Regulamin korzystania z obiektów Misja Apartamenty
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc
noclegowych w obiektach Misja Apartamenty w Poznaniu, zlokalizowanych w prywatnych
apartamentach o numerach 14A i 14B oraz 15 przy na ul. Mostowej 23C, o numerach 35 i 36 na ul.
Sokoła 1 oraz o numerze 9 na ul. Słowiańskiej 36A. Apartamenty są zarządzane przez firmę Misja
Travel Sp. z o.o., ul. Strzelecka 34/10, 61-846 Poznań, NIP: 7831764689.
2. Umowa pomiędzy gościem a właścicielem apartamentów zostaje zawarta w momencie dokonania
rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.
II. Proces rezerwacji
1. Aby dokonać rezerwacji określonego apartamentu, gość rezerwuje pobyt online za pomocą strony
internetowej pod adresem http://misja-apartmenty.pl, za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie
lub za pośrednictwem serwisów pośredniczących w usługach wynajmu, takich jak Booking.com oraz
Airbnb.pl.
2. Opłatę za pobyt można uiścić w momencie dokonywania rezerwacji poprzez skorzystanie z
płatności za pomocą platformy Tpay lub PayPal lub poprzez przelew na wskazane konto bankowe.
Rezerwacja jest potwierdzona z chwilą uznania na rachunku bankowym Misja Travel Sp. z o.o. kwoty
za wynajem apartamentu.
3. Po otrzymaniu kwoty za rezerwację wynajmujący przesyła wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji
danego apartamentu w wybranym przez gościa terminie.
4. Faktury za pobyt wydajemy na życzenie gości w ciągu 7 dni od daty wymeldowania. Zostaną one
wysłane listem poleconym lub drogą elektroniczną odpowiednio na wskazany adres zamieszkania lub
adres email.
5. Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry uprawnia osobę wyznaczoną do kontaktu z gościem do
odmowy zameldowania gościa i wydania klucza do apartamentu.
6. W przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty do czterech dni przed przyjazdem system
automatycznie anuluje rezerwację.
7. Bezpłatne anulowanie rezerwacji jest możliwe do 5* dni przed przyjazdem gościa; poniżej 5 dni
koszt odwołania takiej rezerwacji to 50% wartości rezerwacji. Jeśli rezerwacja zostanie odwołana w
dniu przyjazdu lub gość nie pojawi się w apartamencie obiekt obciąży gościa za pierwszą dobę.
* zastrzegamy sobie prawo do zmiany opłat oraz zasad anulacji rezerwacji po uprzednim
poinformowaniu gościa.
III. Warunki umowy najmu i obowiązki gościa
1. Apartament wynajmowany jest na doby.
2. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w regulaminie gość powinien zgłosić obsłudze
apartamentu najpóźniej do dnia poprzedzającego, w którym upływa termin najmu apartamentu. Misja
Apartamenty uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępnych możliwości.
4. Wcześniejszy wyjazd gościa, z przyczyn niezależnych od właściciela apartamentu, nie uprawnia go
do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
5. Klucze do apartamentu umieszczane są w dyspozytorze chronionym indywidualnym hasłem
umieszczonym obok drzwi lokalu. Hasło zostanie udostępnione gościom po potwierdzeniu rezerwacji
drogą elektroniczną.
6. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do
apartamentu równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie niebudzącym
uwag i zastrzeżeń gościa.
7. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać
jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących
wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek
elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych
materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
8. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz innych
substancji.
9. Gość zobowiązany jest do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa oraz utrzymania apartamentów
w stanie zastanym.
10. Osoby odwiedzające mogą przebywać w apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
11. Gość odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu apartamentu i w samym
apartamencie. Gość zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o
wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia w sposób ustalony z osobą odpowiedzialną za
rezerwację.
12. Właściciel apartamentu może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu
rażąco naruszył niniejszy regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu apartamentu.
13. Gość może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może oddać go w
dalszy podnajem bez zgody wynajmującego.
14. W apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia
następnego.
15. Brak wyznaczonej dla gości strefy parkowania. Parkowanie jest możliwe przy ulicy, jednak Misja
Apartamenty nie gwarantuje wolnego miejsca oraz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione
przez gościa auto.
16. Internet WiFi oraz telewizja kablowa dostępne są w każdym apartamencie i są bezpłatne.
17. Oferta noclegu w Misja Apartamenty nie obejmuje wyżywienia. W każdym apartamencie znajduję
się aneks kuchenny, gdzie można przygotować posiłki. Kawa, herbata i woda są bezpłatne.
18. Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu należy sprawdzić, czy jest on zamknięty.
19. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z obiektu przedmiotów należących do jego wyposażenia.
20. Przedmioty pozostawione przez gościa w apartamencie po jego opuszczeniu zostaną odesłane na
koszt gościa pod wskazany przez niego adres. W przypadku braku wskazania przez gościa adresu, na
który mają zostać odesłane pozostawione przedmioty, lub w przypadku niezgłoszenia się po nie
osobiście w ciągu 3 dni od daty wyjazdu z apartamentu, obsługa postąpi z pozostawionymi rzeczami
zgodnie z przepisami odnośnie rzeczy zagubionych lub znalezionych.
IV. Reklamacje
1. W przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, goście powinni niezwłocznie
powiadomić obiekt o zaistniałej sytuacji.
2. Goście mają prawo do składania reklamacji po wcześniejszym powiadomieniu obiektu o zaistniałej
niedogodności.
3. Wszelkie reklamacje należy kierować listownie na adres pocztowy firmy Misja Travel sp. z o.o. lub
elektronicznie na adres e-mail biuro@misja-apartamenty.pl.
4. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po zakończeniu pobytu w obiekcie Misja
Apartamenty.
V. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
1. W każdej chwili gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji
uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki.
W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego, podając dane
personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Z zastrzeżeniem, że
zmiana liczby osób może wiązać się z żądaniem ze strony obiektu uiszczenia dopłaty za pobyt
dodatkowej osoby.
VI. Zwierzęta
1. Pobyt zwierząt domowych dozwolony jest tylko po uprzednim otrzymaniu zezwolenia od właściciela
apartamentu. Obsługa apartamentu ma prawo odmówić udostępnienia miejsca noclegowego gościom,
którzy zabrali ze sobą zwierzę domowe bez wcześniejszego ustalenia tego faktu z właścicielem
apartamentu.
2. W częściach wspólnych budynków oraz na terenie obiektów psy mogą poruszać się wyłącznie w
kagańcu.
3. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
lub zniszczenia poczynione przez zwierzę w wyposażeniu oraz urządzeniach technicznych
znajdujących się w apartamencie.
VII. Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się, że:
a) Administratorem Danych Osobowych jest Misja Travel Sp. z o.o., ul. Strzelecka 34/10, 61-845
Poznań, właściciel „Misja Apartamenty” ul. Mostowa 23C m. 14A i B oraz 15, 61-854 Poznań;
b) kontakt z administratorem danych możliwy jest poprzez adres: odo@misjatravel.pl;
c) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych
osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona przy wypełnianiu formularza zapisów oraz fakt
zawieranej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
w momencie zamówienia usług oferowanych przez Misja Travel sp. z o.o. i dokonaniu
płatności/rezerwacji.
W przypadku konieczności realizacji obowiązków prawnych wynikających z prawa polskiego lub
wspólnotowego podstawą przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zwłaszcza w
obszarze podatkowym. Ponadto prowadzimy działania mające na celu ochronę naszej Spółki przed
próbami wyłudzeń i oszustw oraz działania marketingowe, stąd też część naszych działań związanych
z przetwarzaniem danych jest oparte o art.6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes administratora);
d) odbiorcami danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na
podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług;
e) gość posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
f) podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową
realizacji usługi.
g) szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych znajdą Państwo na naszej
stronie internetowej pod adresem: www.misja-apartamenty.pl/polityka-prywatnosci/.
VIII. Akceptacja regulaminu
Dokonanie rezerwacji oznacza, iż gość rozumie i wyraża zgodę na warunki umieszczone w
Regulaminie oraz Politykę prywatności. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości
rezerwacji.
Zapewniliśmy precyzyjne szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i przestrzeni wspólnej, a apartamenty wyposażyliśmy w dozowniki ze środkami dezynfekującymi. Udostępniana pościel oraz ręczniki podlegają procesowi prania w wysokiej temperaturze, a następnie maglowania w temperaturze powyżej 160 stopni.
Usługa sprzątania apartamentu może być wykonana jedynie za dodatkową opłatą na specjalne życzenie Gościa podczas jego nieobecności. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w apartamencie osób niezameldowanych.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.